معیشت و منزلت مردم تنها با موفقیت دولت به دست خواهد آمد «انصاری» معاونت حقوقی ریاست جمهوری را رسما تحویل گرفت فرماندهان ارشد نیروهای مسلح ایران به وزیر جدید دفاع تبریک گفتند دستگیری مردی که تهدید به قتل ترامپ کرده بود پایان «زلفی گل» در وزارت علوم | همکاران و دانشگاهیان حلالم کنند معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور منصوب شد | مهدی سنایی به پاستور رفت + حکم انتصاب وزیر امور خارجه: عجله‌ای در مورد مسئله برجام نداریم برای حل مشکلات، چشم به دانش و توانایی داخلی دوخته‌ایم توضیحات عراقچی درباره پاسخ ایران به ترور شهید هنیه عراقچی بر سر مزار شهید امیرعبداللهیان + فیلم همکاری های حقوقی و قضائی میان ایران و اسپانیا انجام خواهد شد سید حسن خمینی: امید، سرمایه بزرگ دولت است که باید از آن مراقبت کرد رئیس‌جمهور در حرم امام‌خمینی(ره): بر سر پیمان با مردم هستیم | دشمن تلاش می‌کند در جامعه تفرقه ایجاد شود + فیلم رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت برای تجدیدمیثاق با آرمان‌های امام (ره) به حرم امام خمینی رفتند + فیلم عضو ارشد حماس: غزه گورستان متجاوزان خواهد شد مخبر با نخست‌وزیر عراق در بغداد دیدار کرد حمله انصارالله یمن به کشتی یونانی در دریای سرخ سه اولویت اصلی وزارت امور خارجه چیست؟| تاکید عراقچی بر تغییر برجام درخواست تحریم رژیم صهیونیستی از سوی یک مقام ارشد سازمان ملل تاکید عراقچی بر حمله قطعی ایران به رژیم صهیونیستی (۲ شهریور ۱۴۰۳) فوری| صدای چند انفجار در حمص سوریه شنیده شد (۲ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ستایشی: قوه قضائیه با خاطیان اقدامات اخیر در مدارس دخترانه قاطعانه برخورد می‌کند

  • کد خبر: ۱۵۵۱۸۰
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
ستایشی: قوه قضائیه با خاطیان اقدامات اخیر در مدارس دخترانه قاطعانه برخورد می‌کند
سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به حوادث اخیر در مدارس گفت: مطمئن باشید بعد از شناسایی و احراز هویت افراد و اثبات مجرمیت آن‌ها مجازات بازدارنده‌ای اعمال خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز،‌ مسعود ستایشی در خصوص جدیدترین بررسی‌ها در موضوع اخیر مدارس دخترانه در سراسر کشور اظهار داشت: ما سعی کردیم بیش از اینکه به اطلاع رسانی بپردازیم کار‌های کارشناسی و پیگیری‌ها و نظارت‌های قانونی لازم را به عمل بیاوریم. اهتمام داشتیم پیگیری‌ها و اقدامات با رعایت جامع موازین قانونی باشد به نحوی باشد که در شناسایی و پیگیری مسائل حقی از کسی تضییع نشود.

سخنگوی قوه قضائیه افزود: اهتمام ما این است افرادی که مبادرت به این کار کردند و اقداماتی داشته‌اند و به دنبال آن روان مردم و فرزندان را به هم ریختند و خانواده‌ها را در این موضوع معذب کرده‌اند حتما شناسایی شوند. در راستای شناسایی این افراد بر‌اساس وظایف قانونی‌مان به ضابطین و مجریان کمک می‌کنیم.

ستایشی با بیان اینکه تا کنون اطلاع رسانی‌هایی از سوی وزارت کشور صورت گرفته است، بیان کرد: مطمئن باشید بعد از شناسایی و احراز هویت افراد و اثبات مجرمیت آن‌ها مجازات بازدارنده‌ای اعمال خواهد شد، رسیدگی‌ها قاطعانه و با رعایت مولفه‌های صحت، دقت و با سرعت خواهد بود و خروجی آن حتما بازدارنده و با اقتدار کامل خواهد بود.

سخنگوی قوه قضائیه تاکید کرد: نگاه ما این بوده که اطلاع‌رسانی‌ها منسجم باشد که پراکندگی ذهنی ایجاد نشود. در ایام آتی هر تصمیمی که نسبت به پرونده‌هایی که تشکیل شده در این زمینه، حتما به سمع و نظر مردم خواهیم رساند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->